onsdag 7 oktober 2009

Heeej!

Snart onsdagen förbi och helgen närmar sig... härligt!
Idag har vi haft uppspel i skolan efter att ha jobbat med ett introblock i typ 4 veckor med våra ensamblar! :) Det gick väldigt bra för bandet jag var med i måste jag säga. Vi satte stämmorna som vi var oroliga för och ingen tappade text och alla var på gott humör(y) Robin och Måns var våra stjärnor, tyckte yvonne i alla fall! Jag tyckte att alla var stjärnor! (: Men om jag ska välja ut en favorit så blir det Benjamin idag! Han är min rytmusfavorit för dagen. Han skulle spela en egenskriven låt (självklart eftersom han går singer songwriter ) Men han tappade texten helt, två gånger och satte igång med en annan låt , sjukt bra! " God bless the water " tror jag den hette. Åh Benne gjorde den superbra (y) Jag filmade och hade planerat att lägga upp filmen här på bloggen nu ikväll, men kommunicationen mellan mobilen och datan fungerar inte riktigt för tillfället. Så när jag fått över filmen ska jag lägga upp den! Blev lite sur över att jag glömt min kamera hemma, menmen sånt är livet, dock hade filmen funnits här om jag tagit med kameran.

I övermon kommer jag hem och då får jag träffa Love. Ska bli så otroligt skönt <3 jag saknar han så mycket hela tiden att jag tycker så otroligt synd om mig själv faktiskt. haha.. jo det är faktiskt synd om mig.. :/ för på måndag fylls den värsta månaden då jag var utan love på med 11 dagar, eftersom han ska ligga i fält från måndag v.42 till fredag v.43... Sånt är livet, men det gör ont faktiskt. usch.. jaja vi får en helg tillsammans innan dess i alla fall!

nu ska jag nog ta mig något att äta... snart i alla fall (:

puss&hej