lördag 17 oktober 2009

Hej!

Fredagskvällen var superbra! ;d först en massa mat och sedan jaccuzzi och bastu, sedan film och till sist en massa prat fram till småtimmarna... Sjukt bra helg med en massa bra folk! ;d Just nu ligger vi hela högen och tittar på hipphipp ovh det har vi gjort sedan vi vaknade typ.. Om någon timme ska vi väl börja röja här och duscha osv. Ikväll blir det att äta pizza och sen discobowling! :d

Fast igår förekom endel irriterande saker också. Jag stod och väntade på tåget till nässjö, och så kommer en tjej in och i stort sett springer fram till sin militär. De pussas och kramas och ser så himla lyckliga ut. Jag blev bara irriterad och bestämde mig för att gå ut för att slippa se och bli påmind om att Love inte kommer hem. Tror ni inte dom också går ut då? Självklart.. (y)
Det var rätt jobbigt att komma till nässjö med, utan att Love gjorde det, fast när allt härligt folk kom blev kvällen bäst! :d

Hoppas på en fortsatt bra helg för mig själv och mina kära vänner (y)


puss&hej

Inga kommentarer: