måndag 21 september 2009


Helgen har varit underbar!
Jag och Love hälsade bland annat på dessa söta tjejer på bilden(y) Det blev nämligen mys framför tvn hos Fredrik och Åsa (: mycket trevligt! Jag älskar Loves familj & släkt. Känner mig så trygg och välkommen, hemma är ett bra ord. Ja, jag känner mig hemma. Hans hem är mitt hem nu. jag har ju till och med fått nyckel hem till honom! (:
Vi var lite hemma hos pappa också såklart mitt andra hem.
Nu är det måndag och jag har varit hemma länge idag. vi slutade vid halv ett så jag åkte hem direkt och satte mig faktiskt för att skriva en låt och äntligen fick jag inspiration. jag har inte skrivkramp längre! Underbart känns det. och vilken känsla jag fick i den, satt med gråten i halsen under hela tiden jag skrev den nästan. Jag saknar Love så otroligt mycket & jag hatar verkligen måndagar, då saknaden är som värst! Nu ska han göra baskerprovet också så han ligger i fält nu denna veckan. Jag vill ha en vanlig vecka igen, när han kommer till P7 varje kväll och kan ringa mig. saknaden är hemsk och såhär kommer jag må i stort sätt varenda måndag nu i nio månader till. Sen ... äntligen bli det vår tur igen. då ska han flytta upp hit och vi kommer leva det livet vi längtar så efter!
För att byta ämne så var friluftsdagen jättetråkig! Jag vill aldrig mer ha friluftsdag med andra skolor än Rytmus, kanske teoretiska också då. fyfan vilken dålig anda det var i lagen och allting skedde på så låg nivå. Rytmuselever vi var bra såklart, som vanligt. Men snälla ni som känner er träffade? Om man inte tänker vara med, eller fuska så att hela laget åker ut och så vidare, vad är det för mening att komma till skolan? Jag rekomenderar alla er att skolka nästa gång det kommer en sådan dag. För ni gjorde bara dagen tråkig för oss andra ändå.
jaja.. imon är det tisdag, en dag närmare fredag :)
Puss&hej

Inga kommentarer: