måndag 14 september 2009

Hej blogg! <;

Idag är det måndag & det är ingen rolig måndag vill jag lova. Igår hade jag också en mycket jobbig söndag då jag och Love lämnade varandra, igen.. Fan vad jobbigt det var och jag har ingen aning varför det var så jobbigt just igår, det går väl upp och ner antar jag och man vet väl aldrig när ångesten ska dyka upp igen!
Idag är det studiedag och det betyder egentligen sovmorgon. Men jag vaknade av en slump halv sex i morse och la då märke till att min mobil var död. varför? Jo för att min käre hund hade kissat på den under tiden den laddades. så nu är den stendöd och kommer nog aldrig vakna upp igen.
I alla fall så fick jag panik eftersom jag insåg att Love egentligen redan kunde ringt mig utan att jag vetat om det. jag sprang ner och ringde honom, en djuup suck! Han svarade (: Vi pratade en snabb stund och sen var han tvungen att lägga på. jag gick och la mig igen, men ångesten smög sig fram och tillslut låg jag klarvaken med gråten i halsen och bestämde mig för att ringa honom igen. Jag ringde, grät lite och sedan kändes det faktiskt bättre :) Han ringde en gång till lite senare också sen stack han. SÅ nu är han ute och har natttjänst , vi kommer inte prata förrän imonkväll. jag tror att det är så jobbigt för att det påminner så mycket om första månaden då vi inte sågs någonting plus att vi hade telefonförbud i tio dagar.

I alla fall så skulle jag & emma bada idag. Men i nässjö var det stängt och likaså i eksjö, så vi spenderade hela förmiddagen till att åka runt utan någon jaktlycka (y)
Vi kom hem för en liten stund sedan och vid tio över fyra åker jag tillbaka till Linköping. Studiedag imon också (:
Nu ligger jag och tittar på oprah i brist på annat. ska nog sova en liten stund innan jag åker tillbaka.

puss&hej (:

Inga kommentarer: