torsdag 10 september 2009


hej alla glada!
Idag är det torsdag och det har varit temadag hela dagen(:
Tema " kärlek på olika sätt" Det var en låång föreläsning med "fråga olle" och det var faktiskt jättekul! En riktigt cool farbror skulle jag säga (y)
Jag och ville fick vara med och hjälpa honom med alla frågor. så det var lite kul <; Men fan vad folk frågade mycket sjuka saker?
På en fråga stod det : " Vad skulle du välja, döda en bebis eller knulla en häst? " Vilken sjuk, idiotisk människa frågar något sånt? Ursäkta men jag tyckte inte ens att det var roligt. Okej om man skämtar till allting lite, men det är att gå över gränsen. Sen fanns det massa annat sjukt men som ändå var galet kul! :d
Förlåt för den urdåliga uppdateringen! Jag ska bli bättre. nu ska jag verkligen det.
Jag trivs förövrigt förtfarande jättebra här uppe i östergötland och jag älskar min klass mer och mer för varje dag!
Om tio minuter ska jag dra mig ner till stationen för att åka till Nässjö. Har sjukhusbesök imon i nässjö, då jag redan har haft ett likadant här men kände inte att jag fick de svar jag ville, eller den hjälp jag ville. Så jag hoppas på bättre lycka imon (y) Imon kommer också Love hem och jag ska möta honom på stationen! saknar han så <3>
haha.
Ja.. nu ska jag nog paka det sista innan jag går till resecentrum!
puss&hej

Inga kommentarer: