tisdag 29 september 2009


Hej blogg! :*

Dagen har varit väldigt skön! Vi hade ingen idrottsteori så jag stack hem efter ljudtekniksprovet, gött! Provet gik bra också. Fick nog ett fel , men det är ju inget (y)
Somnade på tåget hem, men vaknade som tur var i Linghem, och sen halvsov jag resten av biten (: När jag kom hem slängde jag mig på sängen och låg där en liten stund, gud så skönt! Skulle ta ut hyrapengarna idag med ja.. Och då upptäcker jag att jag har 300 kr mer på kontot än vad jag borde ha! Gött! Då kan jag leva lite lyxigare denna månaden, trots min knapriga ekonomi ;)
Snart ska jag enr till stan och köpa lite mjölk, jag måste nämligen lämna tillbaka min bok på biblioteket också, den får inte bli försenad för då blir nog Nina sur, det är nämligen på hennes bibliotekskort jag lånat den -.-
Jaha.. sätter mig kanske vid pianot och plinkar lite sen om jag orkar. Måste skriva min engelskauppsats med, "personal narrative" Jag skirver om när jag var i bosnien om det intresserar någon!
Hoppas på att loveliten hör av sig idag med, han avslutade inte vår konversation i morse, och han skrev inte under lunchen så jag undrar verkligen vart han håller hus borta i skånelandet. hoppas han kommer tillbaka i alla fall <; tror han slutar halv fem.. hoppas det i alla fall!


puss&hej