fredag 18 september 2009


hej bloggen!

Fredagen har kommit, den bästa dagen på veckan. (; snart ska jag ta tåget hem och träffa min fina prins som jag trorlängtar efter mig lika mycket som jag längtar efter honom! Jag är sjukt trött och kommer nog sova hela vägen hem, så det blir nog inget partaj för mig idag.. förlåt! ( grattis ändå Lisen ) (a)

Veckan har varit helt okej! Studiedagar måndag&tisdag, i tisdags åkte jag och Nina till skäggetorp för att köpa en mobil till mig som slutade fungera efter typ tre timmar. känns ju underbart då! 900 kr i sjön tänkte jag. Men jag ringde och bråkade lite och kvällen efter fick jag pengarna tillbaka. (: Allt detta pågrund av att min kära hund Lizzie kissade på min före detta mobil natten till måndag, då jag var i stort behov att få prata med love! Som tur var så vaknade jag i rätt tid och kunde ringa honom från hemtelefonen. Jag var nämliegn kvar en dag extra i småland . Jag och lillasyster skulle åka till nässjö och bada, men det var stängt, så vi tog bussen till eksjö men där var det också stängt. Min syster blev jätteledsen :/ Men i alla fall så lovade jag henne att vi kunde bada denna helgen. vi får dock se hur det blir emd det. Men visst hade det vart trevligt!
Skolan har också varit helt okej. Schemat strular inte längre, lagom med läxor och så vidare. En hel del drama i klassen nu, redan efter en månad :s Det är nu man verkligen känner vilka man kommer att umgås med framöver. Vi har också bestämt att vi ska åka till mig över höstlovet :D inte hela men några dagar.. Ska bli jättemysigt att få visa upp lilla solberga för storstadsfolket ;) haha..


Nu ska jag fixa det sista och sen åker jag hem!

puss&hej <;
Posted by Picasa

Inga kommentarer: