tisdag 1 september 2009

hej alla glada!

Idag är inte jag så glad dock. Jag gick i skolan till fem idag , med en hål timma mellan 13.05 och 16.00 , skitkul (y) verkligen inte..

I alla fall så hängde jag med yvonne och Matilda hem till Matilda en stund. vi gjorde så mycket som ingenting, men det var rätt kul i alla fall måste jag säga (:
Idag har vi också haft massa vanliga lektioner. körlektionen och den individuella sånglektionen var kul! årets sång kommer vi vara 4 och fyra. jag kom i en bra grupp (y)

Men i övrigt har jag inte haft en så bra dag. jag saknar Love jättemycket :/ Han har kvällstjänst också så jag bara sitter här och väntar på att han ska bli färdig så att han kan ringa mig. Nu är det tisdag och tre dagar kvar tills vi ses.. men det är så otroligt jobbigt detta. ibland undrar jag hur jag ska palla ett helt år utan att få vara med honom när jag vill. Men jag vet dock att vi klarar det. jag längtar så till nästa år när detta är över! <3

Efter skolan blev det att gå ut med lilla Lizzie och Kingston. Micke, Mickis o jag gick till en fotbollsplan så de fick springa av sig lite :) Sen har jag duschat och ätit. sen blire film.


puss & hej

Inga kommentarer: