lördag 12 september 2009

Heeey!

nu är det lördag, redan .. igen! jag och love hade satt larmet på klockan tjugo över åtta för att åka in till rosenlund och bada. först blev det en snabbis på a6 för att lämna in loves mobil. Men vi kom till badet hyfsat tidigt i alla fall (: och kul hade vi! Love tvingade mig att hoppa från femman (Y) gd så stolt jag kände mig efteråt. Men jag kände mig jättetöntig när jag stod och velade medan massa 8 åringar hoppade som om det inte vore någonting! :) i alla fall så var jag skyldig love det eftersom jag tvingade upp han i kanonen i somras! ;)

När jag kom hem träffade jag sara och Lill o några timmar och nu sitter jag hos mamma och väntar på love. han ringde för en kvartsen och sa att han var vid sporthallen men hur lång tid tar det att komma egentligen? så nu undrar jag om han har gått vilse eller något :P haha.. får väl ringa honom om det inte blir några framsteg!

Vi ska i alla fall åka ut till pappa en stund. sen ska vi in till stan och mysa till film och ben and jerry's hoppas jag på! Imon är det söndag, dystra söndag. jag gillar inte söndagar nu för tiden :/ vill inte ifrån min älskling <3


jaja. nu får jag väl snart ringa love. :):):)


puss&hej

Inga kommentarer: