söndag 27 september 2009


hej alla glada!
Jag är glad trots att det är söndag faktiskt! Visst, självklart sitter det en liten klump i magen eftersom jag har lämnat loveliten idag. Men trots allt jobbigt och alla tårar (som som vanligt fälldes ungeför en timme innan avgång) så mår jag faktiskt bra! Jag längtar lite till skolan imon. ska bli skönt, tiden går fort där, dagarna går fort! På tåget till Linköping har jag varit jätteduktig och pluggat spanska hela vägen, inte helt klar än men nästan! :) Det blev inget plugg till ljudtekniksprovet, men det fixar jag imon. (y)
Denna helgen har varit fantastiskt bra faktiskt. I fredags överraskade jag min pojk ordentligt!
Love skulle till hotellet med sina vänner och jag hade sagt att jag skulle laga mat till honom tills att han kom hem till mig. Jag ringde och frågade vad han ville ha och han köpte det helt!
Egentligen så planerade jag årets mest romantiska kväll;)

När Love kom till mig hängde en påse på dörren, med ett meddelande och en nyckel i. I meddeldandet stod det " Öppna dörren med hjälp av nyckeln, ta av dig alla kläder i hallen och följ ledtrådarna." När Love öppnade dörren möttes han av ett mörkt hus upptänt av massa värmeljus längsgolvet. Ledtrådarna, eller "vägen" som han följde var ett led av massa godishjärtan efter varandra som i ett enda långt rep. Han följde hjärtanen och ljusen hela vägen upp och där satt hans överraskning (som var jag för er som inte riktigt hängde med ) hahah..
ni skulle sett hans min! Han var helt överlycklig, och jag kände mig som en rätt bra flickvän i den stunden (:

Dagen efter var vi i jönköping och handlade lite nödvändigt till vintern, sedan blev det bio! Väldigt mysigt <3>
På lördag ska jag till regementet i Lund och titta till honom. sen blir det weekend i Malmö hos min käre morbror ;)

nu ska jag nog sova. puss&hej


Inga kommentarer: