lördag 1 augusti 2009

hejblogg ;d

dag två i Helsingborg, näst sista dagen (:

Jag & Emma åkte med Mamma och Daniel till min moster í malmö och fikade på förmiddagen. Mycket trevligt att få se henne igen! Massa prat blev det i solen med fika och så (:

Vi tittade också på matcher såklart, det är ju därför vi är här(: Men joels lag förlorade båda sina matcher.. så nu är han i C eller D slutspel, jag är inte riktigt helt säker.. så synd faktiskt. dom är duktiga :d Fast idag spelade dom verkligen inte som dom brukar, det var verkligen inte några bra matcher. :/

Vad har jag gjort mer... ätit med pappa på ngn rockrestaurang där servitrisen trodde att vi var tillsammans, Yes(y) Pappa tyckte dock hon var skitsnygg, men jag förbjöd honom att lägga in en stöt ;) hahaha..

Sedan blev klockan halv sex tror ja.. o då ringde loveliten (: vi pratade lite och sen såg jag en till match.
Efter matchen pratade vi lite till och camade oså! så skönt att se honom... känns så mycket bättre på kvällarna när man pratar, han är så mysig!

Lite prat på msn med lill blev det också. snabba frågor och svar dock. Jag åker ju i övermon, till bosnien! (; Men det känns rätt tryggt faktiskt! Allt är klart liksom. Så nu ska jag bara iväg och ha det mysigt , och försöka ha roligt dom dagarna jag vet att jag egentligen kunde fått träffa love. Detta är min riktiga semester denna sommaren och jag ska se till att ha en toppenvecka!


jag saknar honom.. min pojk ): fast vi ses snart igen!



puss&hej

Inga kommentarer: