torsdag 13 augusti 2009

hej blogg!

Redan torsdag... helt sjukt!
jaha, i övermorgon bär det iväg från lilla småland och jag flyttar. oj.. nu händer det verkligen! Som ni såg i mitt förra blogginlägg så har jag haft fullt upp denna veckan med att framför allt träffa alla människor jag vill träffa innan jag åker!

Igår träffade jag Crille, Jonathan och Emma. Vi satt i stort sett hela dagen och spelade "absolut överens" Jag och jonathan förlorade, men det är inte så konstigt eftersom att jonathan är one of a kind och tänker i helt andra banor än vanliga människor ;) spelet är dock jätteroligt och det medför heta diskussioner! Rekomenderas att spelas ;)

På eftermiddagen åkte jag, pappa och Emma till ikea för att inhandla möbler osv till mig :) Jag hade taggat det jättemycket men när min pappas inställning till allt var 0,0000001 så kändes det inte lika roligt. Det beror förstås bara på att han och mamma hatar varandra och att allting handlar om dom två. men det skulle kännas roligt om dom för en gångs skull, så småningom fattar att flytten faktiskt handlar om mig och inte om dom :s

I alla fall så blev det film och mys osv på kvällen med Emma och nu ligger hon och sover där nere. ska snart väcka henne. hon ska ju iväg vid 12 och jag ska iväg halv ett (: Jag ska göra ännu en hårförlängning.

Ikväll blir det också party hemma hos mig! Avskedsfest med en massa trevliga flickor som jag också måste träffa innan jag åker (y) Det kommer bli jätteroligt tror jag nog (:

nu är det också exakt en vecka kvar tills Love kommer till mig i norrköping! Alltså bara sex dagar utan honom nu. härligt! jag saknar dig gubben <3

Nehe.. som sagt.. ska ner och väcka emma!

puss&hej

Inga kommentarer: