måndag 10 augusti 2009

hej blogg!
måndagen den 10:e augusti och jag kom hem från Bosnien och jag har så mycket att berätta att jag inte riktigt vet vad jag ska börja., så jag ska nog bara säga några väl valda ord! Det regnade nästan varje dag förutom två, man fick köpa så mycket alkohol man ville (a), allting var billigt, vi blev lurade på pengar två gånger, vi var på nattklubb, vi shoppade en hel det <; och vi åt en massa vattenmelon varje dag! :d

sjukt att tiden har gått så otroligt fort. nu sitter jag här, hemma i min soffa och det är bara 5 dagar kvar tills jag flyttar! Vart tog tiden vägen egentligen? haha... jaja, veckan är fullbokad.
Idag: klippa gammelfarmor och eventuellt mysa med emma (:

Tisdag: fika med sara, fika med Loves mamma
Onsdag: Leka med musikalfolket, åka till ikea
Torsdag: Fika med Paddy oxh sen grilla med alla flickor(a)
Fredag: Pizza med Kevin och packa till Flytten
Lördag: Flytta
Söndag: Flytta/ hitta min skola ;)
Sen börjar skolan och då är det tre dagar kvar bara tills att jag får träffa min älskling som jag saknar så otroligt mycket! Saknar verkligen ihjäl mig... Vill så gärna ge honom min present också som ja köpt i bosnien(a)

Men det känns bra att jag har så mycket att göra också denna veckan, då kanske tiden rinner iväg lite extra fort, vilket inte hade varit fel (y) Har två stycken hårförlängningsjobb denna veckan också, vet dock inte exakt vilka dagar (;

jag måste ringa yvonne också ingen av oss fick ju studentboende, så pappa fixade att jag får bo hos min morbror när ja va i bosnien. Så nu hoppas ja att hon inte tror att jag har dissat henne, för jag hade inte så mycket att säga till om liksom... Men det känns ändå sjukt kul att få bo hos min morbror! Han är cool <; haha

puss&hej


Inga kommentarer: