lördag 15 augusti 2009

snygga flickor ;*,*


hej blogg!
Sitter nu i mitt nya hem, Linköping (: Dock tillfälligt.. blir norrköping såsmåningom! (:

Jaha. dagen har bestått av att åka bil och skruva ihop möbler typ. Sitter nu i mitt rum som jag hyr. Det är jättemysigt och hemtrevligt (y) min morbror och hans tjej är toppen:d dom har en liten chihuahua med som heter Kingston, näste helg tar jag upp Lizzie hit för att hon också från och med söndag nästa vecka ska bo här! Då får lille Kingston en kompis <;

Imon är det söndag och jag ska till Norrköping för att leta upp min skola och sen ska jag fika o mysa på stan med lilla Yvonne, min enda vän här i Östergötland än sålänge! ;)

ja.. det var nog allt nu. Här kommer en bild med från avskedsfesten! :d

5 dagar kvar tills Loveliten kommer (a) <3


puss&hej

Inga kommentarer: