söndag 2 augusti 2009

hej måndag!

Ny vecka, nya möjligheter.. ;) Ja, en vecka har gått sedan jag och Love skiljdes åt :') Jag blickar tillbaka och kommer ihåg hur förstörd jag var förra måndagen & tisdagen framförallt. Men idag är det en ny måndag och en hel vecka har verkligen gått. tro det eller ej.

nu sitter jag här och försöker komma ihåg vad jag förmodligen har glömt.? Jag brukar glömma saker jämt, men idag känns det ändå som om jag har fått med mig alllt jag behöver!
En liten hanna har resfeber kan jag lova! Jag har verkligen blandade känslor inför denna resan! Igår, hela dagen fram tills åtta ungefär längtade jag som fan! Men sen när jag kom hem ifrån helsingborg blev jag påmind av varenda rum i detta huset att jag var så långt ifrån Love. Så då började ångesten för att åka iväg när han kommer hem...

Men vi pratade hela kvällen och det kändes mycket bättre! som vanligt varje kväll.. (:

Jaha och så blev det måndag också och vad jag känner idag emot vad jag kände igårkväll så är min känsla betydligt bättre! Men jag har som sagt lite resfeber och är rätt nervös inför flygresan och hela veckan faktiskt. Jag har inte den blekaste aning om vad som väntar mig!

Jag har dock en liten klump längst in i magen som saknar Love lie extra mycket idag :/ känner mig lite orolig för hur vi ska kunna höra av varandra.. men det ska nog ordna sig! det måste det :)

Ja och om tjugo minuter bär det av till Landvetter där jag flyger till Kroatien, och sedan blir det bil till Bosnien <; hejdå Sverige!


Puss&hej

1 kommentar:

Louise Butler sa...

bra du skriver hanna . Hoppas du har det bra i bosnien , är lagom avundsjuk på dej! ha det bra