fredag 14 augusti 2009

hej!

Klockan är 00.06. och jag ska snart sova. Men vill bara påpeka att det faktiskt är LÖRDAG nu och jag flyttar idag. Om 8 timmar börjar resan! Det har verkligen kännts jättebra och det gör det fortfarande, men.. för några timmar sedan umgicks jag för sista gången på förmodligen väldigt länge med mina fina vänner. Usch.. det känns hemskt att lämna hela mitt liv här och börja ett annat i en helt främmande del av Sverige.. Fast jag är så otroligt förväntansfull dock. ska blir jätteroligt. Och Yvonne flyttade upp igår med, fredag. Så hon är redan där och idag kommer jag! Imon, söndag ska vi ses (y) det kommer blir jättebra tror jag tillslut.

Ett annat problem.. Love.. Herregud nu har han luggit i fält i snart en vecka och vi har inte hörts av allt för mycket. Vi har hörts några gånger eftersom han berättade för sin kapten hur jobbigt det var för oss att inte höras av och det gjorde han verkligen rätt i eftersom det i sin tur gjorde att han fick låna kaptenens mobil några dagar i alla fall under fältveckan. Jag hörde från min älskling senast igår och det kunde inte bli mer underbart. Att bara få höra hans röst ger mig rysningar. Men som sagt, idag har jag inte hört av honom.. Undrar om han tänker på mig? Eller om han saknar mig lika mycket som jag saknar honom? på torsdag ses vi och det är mindre än en vecka kvar tills dess. Jag msåte bara stå ut och det vet jag att jag gör också, men det är bara det att jag saknar honom 1000 gånger mer för varje dag.

Jaja.. flytten imon. jag längtar(a) Vi har köpt en massa nya möbler osv också ju så det ska bli kul att få ngt alldeles nytt! :D

Igår hade jag avskedsfest och fick en liten lampa som inflyttningspresent och ett stort kort på mina flickor, på baksidan hade alla skrivit varsin liten hälsning. så fint, så fint :') jag älskar er tjejer <3 glöm mig inte :$

puss&hej

Inga kommentarer: