fredag 7 augusti 2009

hejblogg:*

Bosnien 09 är snart slut ! :'(
dagarna går fort som fan .. trots att vi går upp typ ni o går o lägger oss typ 1 :s

i alla fall så har vädret varit skit :s men det ska bli bra dom sista två dagarna nu (:(: Jag och lill har spenderat tiden till att shoppa en hel del, var i jajce en dag också :d där blev det att se lite av naturen , berg, vatenfall och sånt, intressant (; på kvällarna går vi ut och har det trecligt på caféer/pubar typ. jätebragågata med en massa folk :D värmen är det dock inget fel på trots vädret (:

Idag är det redan fredag och nu är det två dagar kvar. vi ska leta reda på solen dom sista dagarna så att jag kan få lite färg också innan jag åker hem :d

idag är det ocså 13 dagar kvar tills min lille love kommer upp till min nya hemstad ;d norrköping.. jag har dock inte fått studentboende :s fjärde reserv... så vi letar lägenhet förfullt nu :d bra...l då får jag ha med lizzie ju (y) plus att alla kan komma o hälsa på mig mera :D love tillexempel (a)


jaja nu ska vi dra ut o göra ngt kanske ^^


puss&hej

Inga kommentarer: