fredag 31 juli 2009

hej & hopp!

nu sitter lilla jag i helsingborg. Lite ledsen för att jag dissade min "ensamhemma-helg" men lite glad för att jag kom hit med syster och far! Känns som om jag behöver dessa dagar med famljen nu innan jag drar till bosnien!

Men nu ska jag berätta om vilken mental resa jag har varit med om idag! Till att börja med, dagarna går framåt och allt med love och så känns lite bättre för varje dag.. trots att jag fortfarande saknar honom, det kommer jag inte ifrån <3 Menmen, onsdag och torsdag har varit bra! I alla fall... nu börjar min lilla mentala resa!

Igårkväll när Love ringde så berättade jag att jag skulle till helsingborg och efter en stunds tanke blev vi båda nästan helt lyriska av tanken på att det fanns en liten chans att vi kunde träffas! Så vi somnade gott på den tanken! ( i alla fall jag ) kl 07.17 fick jag ett sms av love där det stod att jag fick komma! Hans kapten hade godkännt det! Så jag hoppade upp ur sängen och kunde itne sova mer.. Tiden gick och jag gjorde mig så fin så. Sen åkte vi till helsingborg för att kolla på min brors match och vid fyra skullle love ringa och jag skulle åka till Lund (: Kl tjugo över två får jag ett sms och det står att det har blivit lite ändringar och att love hör av sig vid 5....!? :s

Men han ringer ändå vid fyra och berättar att det kom ett annat befäl och förbjöd besök. Jag gick från hundra procent glad till hundra procent ledsen på 1 hundradels sekund.. :/ Jahopp från våra stora förväntningar att få ses tre timmar 2 dagar i rad till ingenting på ett ynka litet telefonsamtal . Mental resa! Men den tog inte slut där.. När jag kommer hem från bosnien blir love förbjuden att använda mobil enda tills han kommer hem då jag har börjat i norrköping för att dom ska ligga i fält. yes(y) gud vad mitt liv är bra nu! ( inteinteinteinte )

Kvällen har dock varit bra! Med timtal i telefon med love och bio oså (: jag och love klarar detta, det gör vi <3

ja det var nog allt. nu ska jag snart sova på det lille hotellet i helsingborg (a)

PUSS&HEJ

Inga kommentarer: