söndag 12 juli 2009

heej!

Söndag... jag sitter i bilen med 3 timmar bakom mig och en timme framför mig innan jag kommer hem (:

sen i torsdags har jag varit i falsterbo med Love och hans släkt! Det har varit underbart! Lite långtråkigt, väldigt trångt men väldigt trevligt och mycket roligt ändå! I fredags var jag och Love i Köpenhamn. hela dagen var superbra förutom att jag tappade min kamera i havet på kvällen. typiskt mig ! så nu måste jasg köpa ny kamera också. fan :/

Igår var det också minigolf på listan. Skitkul faktiskt ;) jag ledde enda tills tredje sista slaget då joel gick om mig och det slutade med att jag kom på delad andra plats med Loves kusin Zimon. (y)

Snart dör denna datan så borde nog runda av nu. Kommer kanske lite mer detaljer senare..


PUSS OCH HEJ!

Inga kommentarer: