tisdag 28 juli 2009

hej!

tisdag. dag nr 2 efter att love börjat göra lumpen. Det känns som att allt går sönder i mig, så ont gör det. Igår fick jag veta att dom ändrat Loves permision till helgen innan han egentligen skulle kommit hem, vilket leder till att han kommer hem fyra dagar då jag är i Bosnien. Hur kan dom göra så!? Fatta hur sjukt ledsen jag blev då.. 1 månad ska jag vara utan honom och vi kan inte ens höras av varje dag. :(
Jag smsade honom nyss 3 gånger men inget kom fram. Dom gör väl säkert ngn övning av något slag...

Jag klarar det bara inte. Jag vill inte göra någonting! Jag vill inte ens åka till Bosnien just nu! Allt känns så jävla orättvist:'(
Jag vill att Love ska komma hem, ja vill inte flytta, ja vill ha det som jag hade det innan! Jag skulle göra vad som helst just nu..

Jag ska snart till mormor o hjälpa henne att damma och städa oså. Kommer kanske bli lite skönare att få ngt annat att tänka på.., Men i 4 veckor kommer detta inte att gå, det kommer verkligen inte att gå. Usch jag vet inte.. vad jag ska ta mig till...

älskling.. snälla kom hem nu, jag känner mig så olycklig, jag vill inte vänja mig, jag kan inte! :'( <3

Inga kommentarer: