måndag 27 juli 2009

hey....


klockan 08.53 idag gick tåget till Lund där Love ska göra lumpen. Jag har varit med honom hela sista veckan och det har varit helt underbart, som vanligt (:

I morse då.. när vi sa hejdå, fyfan vad jobbigt det var! Jag grät, han grät och sen när tåget rullade in.. usch.. :/

Han stod i dörröppningen och såg på mig, sen stängdes dörren och jag fick bara se en skymt av hans ansikte i dörrfönstret, han vinkade hejdå och jag var helt förtvivlad... Hade tänkt att ta bussen men som jag såg ut kunde jag inte .. Jag ringde pappa, åkte hem och lipade. Visst, vi ses om 3 veckor men för det första så har jag inte varit utan honom i mer än tre dagar innan, plus att jag knappt ens vet hur det är att vara utan honom längre, tiden har gått så fort och det är en lång tid vi har framför oss nu, 11 månader av att bara träffas någon enstaka helg, förhoppningsvis i alla fall tre helger i månaden!

I alla fall.. nu känns det lite bättre, Sara blev räddaren i nöden och jag ska in till henne sen och fika lite smått o ta igen lite oså. På onsdag åker jag också till Göteborg och tar förmodligen Felix med mig (:
I helgen blir jag ensam hemma både hos pappa och hos mamma. ska nog sova i mammas lägenhet då och ha lite roligt med mina små flickor ;)

Vet inte hur jag ska få tiden att gå riktigt.. Det är 2 veckor och 5 dagar kvar tills jag får se min älskling igen.. :/ jag saknar honom så att det gör ont <3
På måndag åker jag i alla fall till Bosnien, det blir skitkul! Och jag hoppas att jag kommer på lite andra tankar.. står inte ut så so det är nu i alla fall!

Jag måste berätta om vår årsdag i Göteborg också lite snabbt, hotetll flora bodde vi på och det var underbart mysigt! Vi hann med universeum-liseberg och lite shopping! Det blev att gå ut o äta två dagar också (: Jag fick ett jättefint halsband av Love och han fick ett av mig (a)
Det var allt jag tänkte säga om det..

Ett jättefint album har jag också fått av min älskling, och han har fått ett av mig (: så söta är vi eller hur? ;)
Loves avskedsfest var väldigt lyckad också! Rätt mycket folk, grill och dricka! Mysigt och trevligt var det! :d (Fast jag lånade ut mina tights, och vet inte hur ja ska få tillbaka dom nu ) haha


PUSS & HEJ

Inga kommentarer: