torsdag 16 juli 2009

t o r s d a g .

idag är jag .. konstig :s Jag tänker.. jag vet att jag inte borde räkna ner eftersom jag tänker på det så mycket då men ändå, idag är det 11 dagar kvar tills Love rycker in. 11 dagar av att få göra precis vad jag vill när jag vill tillsammans med honom. Jag kan inte säga att jag känner mig deppig idag, för det gör jag inte, men det känns som om jag tänker på det från ett annat håll. Svårt att förklara men jag känner mig sorglig på något sett, fast ändå säker.
Som sagt, jag känenr mig konstig.

Idag gjorde jag hårförlängning på Camilla Rooth och känade ihop några hundra. Efter det åkte jag hem, la mig i sängen och läste, fram tills för en liten stund sedan då jag tänkte gå upp och förbereda loves (mest betydelseflla) andra present. Men jag vet inte.. jag bara hamnade här istället och tänker nog alldeles snart ta mig en promenad till Larssons för att lägga på brevet om att jag tackar nej till en plats på brinellskolan, Natur.(:

Ikväll kommer lillasyster hem och jag känner en sån enorm saknad efter henne! Har nog inte sett henne på 2 veckor nu om inte mer. Pratade i telefon med henne i förrgår tror jag det var(?) Och jag lovade henne att vi sklle baka när hon kom hem, vilket jag verkligen inte har lust med att göra idag! Men löften måste hållas.

jaja i alla fall blir det väl bara att sjunka ner ännu mer i min bok ikväll. Det blir intressant.

I övermån blir det sonisphere också. tillslut fick jag med mig yvonne, lite tack vare love faktiskt. tack till honom måste jag säga. han är underbar han.. :)

jaja.. promenaden ropar på mig <;


PUSSHEJ:*

Inga kommentarer: