lördag 4 juli 2009

Heey <;

ojojoj vad många dagarsen det var jag bloggade :o nästan en månad ju! Ska bli bättre, men jag har helt enkelt glömt bort det!

Hmm.. vad ska jag börja? Ja kan ju säga att jag fick sommarlov i torsdags, sista jobbdagen var det och vi lyckades samla ihop lite över 4000 i dricks, så det blev lite mer än 1000 kr var att spendera på vad vi vill ;) härligt! O så kommer lönen den 27:e denna månaden också.

Kvällen började med att yvonne kom och vi tog oss an utmaningen att gå hela vägen till hästsjön, doppa oss och sen skynda oss tillbaka till solberga där vi precis han med bussen till nässjö, där vi köpte ordentligt med gottgott så att vi kunde frossa hela kvällen! Vi hyrde också en film, bröllopsduellen som jag dock förväntat mig mer av. Den var inte så jättebra faktiskt. helt okej.

Dagen efter , alltså igår hyrde jag,love,lill och hampus en båt och pojkarna rodde ut oss till en ö i hästsjön, till en början var vädret underbart men sen blev det lite åska, dock inget regn men.. I alla fall så sprang vi till en gammal lada(!?) ja tror det var en lada i alla fall. såg ut som ett ltiet hus, men när vi märkte att det inte regnade så gick vi tillbaka dit vi grillat och så. jag och lill är inte direkt några skogsmänniskor, eller ja.. naturen är väl inte vår bästa vän, så kan man säga ;) Jag red på loves rygg i det höga gräset! aldrig att jag går i bara tofflor i högt gräs ..

När vi kom hem satte vi upp tältet och sen på natten tältade vi också. jättemysigt! Tältet hade två rum och var typ.. enormt :p men det var jävligt varmt att sova där trots att det regnade oså. Men det gick och det var supermysigt! :)

Love skulle upp i morse så jag väcktes kl 8 och kunde itne somna om så jag gick in o stekete ägg & bacon o ja.. nu sitter jag här ;) Idag ska jag och Lill till jönköping! :d



puss&hej!

Inga kommentarer: