tisdag 16 juni 2009

heey (;

Tisdag redan & jag har jobbat i två dagar. Rätt seg är jag just nu men snart får jag rycka upp mig för det blir lite party ikväll ; ) kul! Jag åker till sara vid halv nio tiden o fixar mig lite sådär!

Jobbet idag var kul! Vi börjar få ihop ett litet program nu och endel låtar sitter bättre än andra, men det känns som om det kommer sitta bra tillslut. Igår var jag en stund med igor, det var jättebra, han är bäst oså :d sen var jag med love, han e också bäst ju.
Jag, han , norén och Emil åkte ut till omformarstationen men dom hade satt dit nya stängsel o skit så vi kunde inte komma komma in. det var lite synd eftersom det var ljust ute och då hade jag nog vågat följa med in! :)

Just nu tittar jag lite på tv, mtv som vanligt(y) jag gillart, The hills just nu, ett program att rekomendera, jag älskar det! ; )
Snart ska ja spela sims tror ja.. haha


PUSS&HEJ

Inga kommentarer: