torsdag 4 juni 2009


Hejsan!


Jobbigt dag måste jag säga. jag vet inte varför... varit vädigt nere hela dagen :s

Började med inlämning av historiauppsatsten, sen fysik och sen engelska . Sen hade vi våran näst sista föreställning i skolan.

Efter skolan gick jag, becca o Amanda o köpte presenter till våra musiklärare som vi lämnade över sista föreställningen som var nu ikv. Mamma kom och tittade (: kändes kul.Dock blev jag sviken av min röst, vilket jag nästan var helt beredd på. Den sista föreställningen var jag riktigt hes faktiskt. Men det kändes rätt bra ändå.

Love gick balen igår. han var hur fin som helst, & hans baldejt hade en av de snyggaste klänningarna (: Imon tar han studenten och jag är så stolt över honom!
Jag saknar honom jättemycket just nu.. tror att det beror på att jag är så himla nere med.. känns som ja ska börja gråta hela tiden fast jag vet inte varför. :( Hoppas det känns bättre imon, då måste ju humöret vara på topp för Loves skull.

Jag orkar inte göra någonting, ligger och glor på tv:n o funderar på att sova snart.. orkar ändå inte vara vaken när jag mår såhär. usch ja hatar detta , det har vatt så så himla länge nu av vissa anledningar...


Vilken ledsen blogg det blev idag... ja så får det vara ibland. godnatt osv iaf!


PUSS&HEJ

Inga kommentarer: