onsdag 10 juni 2009

Hejhopp!

Onsdag... upp&ner som alla andra dagar (:
Idag övade vi en massa till skolavslutningen & jag fick veta att jag fick sjunga på avslutningen . Nu hör jag suckar och känner blickar tror jag nog ;) inte hon igen?.. usch vad tråkigt! Men joho, jag ska sjunga igen och jag bryr mig inte om vad andra tycker eller säger bakom min rygg. Det ska bli sjukt kul att få sjunga på den sista avslutningen och jag blev suuuuperglad! :d

Nu ikväll blir det avslutningsfest för norråsas nior. härligt! Jag har dock lite problem med vad jag ska ha på mig så ska snart åka in till Lill för lite smakråd ;) Ska bli rätt kul faktiskt, med god mat o massa andra roliga saker. hoppas det blir lyckat!

Jag är också en aning sur för att love ska på bio idag, baksmällan som jag vill se såhääääääääääär mycket. Jag får väl hitta ngn annan att gå med då (; Men jag sätter tusen miljoner kr på att han glömt fråga sina kära vänner om dom ville gå imon istället. Fast det gör ju ingenting, bara lite. (: (: (:

Jaha om jag skulle ta mig mina skor o springa till bussen snart... ah vore nog en bra idé.


PUSS&HEJ

Inga kommentarer: