måndag 1 juni 2009


hej blogg!


Utklädningsdag idag. (: kolla bdb hannab3rg och ni få se massa fina bilder ;)

Förutom det så har det varit rätt chill, vi tog spexfoto och jag o lill fick inte ha våra viggpaket på kortet! så jävla illa, hela karaktären förstördes ju lite där.. aja töntfotograf!

Efter skolan klippte jag love, och sen så lekte vi en stund (: Det var kul!

förövrigt så har jag sån panik för den här veckan! Min uppsats måste bli klar! ikväll?.... ja det är den stora frågan.. tror inte det dock :/

Religionsprov imon.. hmm vet inte riktigt hur ajg ligger till.. har pluggat en del men vill bara ha det överstökat.. har dock inte lagt så mycket tid på pluggandet.

Denna veclan är det dessutom musikal tisdag och torsdag kväll på skolan, och att love tar studenten vilket innebär bal och studentfirande. ojojoj. jag måste färga håret innan ons också. när ska ja hinna det? får ta det imonkväll. Ska fråga love om han kan göra det på mig (a)

tror jag nog han kan!

Imon blir det rätt lungt, fasar dock inför slöjden. Tycker inte om min slöjdlärare speciellt mycket. Men det får gå.. vill ju ha min klänning klar innan jag slutar i alla fall.

Jaja, nu ska jag nog springa upp och fortsätta på uppsatsen eftersom Word av ngn anledning har slutat fungera på min data :s blir så sur.

ja så e det.



PUSS&HEJ

Inga kommentarer: