lördag 6 juni 2009


hejhopp!


Lördag, känns som om det är söndag och att veckan är slut. Ska jag vara helt ärlig så känns det rätt skönt och bra! Allt i skolan är inlämnat, hela studentveckan är över och det har varit så stressigt! men självklart har det också varit roligt denna veckan, speciellt igår när loveliten tog studenten! Det regnade som fan med stämningen var på topp! Jag, Loves moster och Kicki gick ner till stan för att titta när han o alla andra studenter åkte runt på sina flak och fyfan vilket väder! Det öste ner, men jag kände mig rätt glad ändå! Efter det ät vi gott o firade hemma hos love! (: Han fick en massa pengar och av mig fick han tre presenter, ett armband, en slipsnål och en flaska champange , men kan nog inte räkna blommorna och studentnallen som present, mend et fick han ockå (:


På kvällen sen kom paddy till mig och pappa beställde kinamat till oss o o mina syskon. mums Gud så vi pratade, vi började inte kolla film förrän typ 1 på natten! vi hade rätt mycket att ta igen så att säga... Menmen, det var jättetrevligt! Och jag tror vi kanske hör av varandra mer nu, man får vänta och se;)

Idag väcktes jag av min lillasyster, vilket inte var så oväntat eftersom jag skulle vara barnvakt på morgonen (: Vid typ 1 åkte jag och paddy med hennes mamma till stan o jag gick till mammas lägenhet för att tömma kattlådan o fylla på nytt vatten till katterna, hon är nämligen inte hemma denna helgen. Sen gick jag till Love och här är jag och Lizzie nu ;) Han duschar för tillfället men kommer väl ner vilken sekund som helst.


PUSS&HEJ

Inga kommentarer: