fredag 12 juni 2009

hej!

Fredagen den 12:e idag, skolavslutningsdag. Det var en känslomässig dag... att skiljas från klassen.. speciellt för mig , jag som ska flytta till Norrköping om två månader. det blir bara närmare och närmare nu.. Hela veckan har varit en total depression för min del. Vet inte hur många gånger jag gråtit :s Men idag, så kände jag mig helt slut.. Dock var jag rätt borta med eftersom jag har feber typ.. tror de iaf. huvudvärk, förkyld som fan! & fryser mestadels av mina vakna timmar. Yess(Y) nu när sommarlovet börjar och allt. Jaja.. skulle sjunga också , det gick ju som det gick.. inte bara för att jag är förkyld utan jag har också en viss tendens att bli hes när jag blir sjuk, jättebra hanna, sista uppträdandet på norråsa skola.

Vad har hänt mer idag.. Jo jag har ätit med halva klassen typ ;) det var trevligt! Fått en bukett rosor av min pojk (a) det var snällt! & så har jag varit på studentkalas med Love hos Henrik. Det var trevligt.

Jag har hunnit med en hel del idag! Oså kommer jag hem, helt slut och jag känner hur febern tar på mig. Öm överallt och hur trött som helst! Oså ska man på fest ikväll. yes (y) Jag har tagit en alvedon och det lär väl bli ett antal till ikväll. Det kommer bli kul iaf tror jag! Kommer bara härligt folk som jag känner , så det blir nog god stämning och många skratt :d

inatt när det har festats färdigt ska jag sova hos loveliten & det ska min vovve också! Fast hon ska chilla där hela kvällen från och med åtta typ. jaja. nu ska jag dra,, Amanda hämtar mig nog snart!


PUSS&HEJ

Inga kommentarer: