torsdag 2 april 2009

hejblogg (:

April nudå! Och våren kommer med... härligt! Hela veckan har varit fullt upp med repetition inför musikalpremiären imon. Igår var det generalrep och det gick som förväntat, väldigt bra! Det känns lugnt nu och jag är lugn (: Ska bli sjukt kul imon för övrigt också, premiärfesten ! :):)

Idag tog jag eldigt från skolan eftersom jag och tre till från musikalen skulle sjunga i direktsändning i radio p4. (: kul var det och det gick helt okej! Så nu när jag kom hem tog jag mig en lagom lång promenad med vovven och nu kollar jag på oprah Winfrey show i brist på annat!

Senare sen ska jag in till stan och ta en fika med mamma, sen ska jag och Bella gå till Brinell och kolla på loves konsert o se hans fina insats ;d
Nej nu ska jag gå och ta mig ngt gått att äta! ;) PUSHEJ

Inga kommentarer: