onsdag 29 april 2009

hejhej(:

Idag har det varit en härlig dag! inte minst för det otroliga vädret:D
Kom just hem från en relativt skön joggingtur i den varma solen (: känner mig duktig nu(y)´ska strax ta mig en dusch och sen tänkte jag laga lite mat! Tänkte överraska love tills han kommer! (:
Matteprovet idag gick jättebra, det kommer i alla fall gå bättre än förra terminens prov som tur är, för förra provet var verkligen skandal för min del.
Endel roliga & mindre roliga saker har hänt sen förra veckan. jag har bland annat fyllt 16 år, men det tråkiga med det var att födelsedagen blev riktigt anorlunda. Eftersom mina föräldrar skillt sig så låg det en konstig stämning över hela dagen. På kvällen dock var det jätteroligt då jag,love,pontus,emma,crille,jonathan och frida sov hos frida och badade badtunna osv! fina presenter fick jag också.

Imon blir det synundersökning för min del. hoppas ja inte har fått tillbaka mitt fel:s jaja, det lär vi ju märka imon!

Imon är det valborg också(: partaj med flickorna och eventuellt love, ska bli jätteroligt! Hela helgen är det musikal som vanligt nu.. (:

Nehe om jag skulle ta dendär duschen o sen fixa lite käk!


PUSS&HEJ

Inga kommentarer: