tisdag 14 april 2009

heej!

äntligen sitter jag i soffan efter enlång stund med damsugaren i handen! har dammsugit hela loves lägenhet och jag känner mig jätteduktig (y) haha, någon var ju tvungen att göra det! Så jävla skitit var det o han bryr sig ju ingenting heller! den lille skitungen.. -_- ;)

Första dagen i skolan var dt idag, likadant som vanligt var det. lite kul, lite tråkigt. Sen åkte jag hem och lekte med min kära vovve en stund! (: Sen efter det åkte jag till stan och lekte med Love,Bella och nicke ; ) vi var på nyhem och spelade 21 och lite basket! jätteroligt tycker jag vi hade! Fast love bara vann... :P o jag kom sist!

inatt sover jag här hos loveliten och det blir nog mysigt <; imon är det dock bajstemadag. jag är inte så taggad... menmen.. blir nog kul! massa folk från fryshuset ska komma till norråsa (y)

nu ska ja göra ngt kul.. hoppas ja ! haha

PUSSHEJ

Inga kommentarer: