fredag 10 april 2009


hej!!


Gårdagen vart superbra! Vi hade väldigt roligt enda tills vi somnade. jag och emma somnade nog först, Crille och Love låg o diskuterade siamesiska tvillingar i en evighet kändes det dom...!? haha... konstiga funderingar dom har!

Idag i alla fall så vaknade jag dåligt, jätteont i magen och ingen matlust alls! Crille,Jonathan och Emma åkte hem efter frukosten och då gick Love & jag ut och mös på studsmattan! Lizzie fick springa av sig på trädgården också. Lite senare bakade vi också! tigerkaka blev det ;) hur gott som helst! Fast vi åt mest deg.. vilket ledde till ännu mer magont!

Kl 5 ungefär bar det av till musikalen där jag möttes av härlig energi från alla skådespelare! Det sminkades och det fixades med håret osv! Det var nästan lite stressigt, men alla var glada och inte alls lika nervösa som förra veckan! (: Föreställningen gick också sjukt bra! :d jag kände i alla fall att för min del gick det nästan bäst... bättre än på premiären i alla fall! Men nu har vi ju också en väldigt jobbig liten period framför oss.. Lördag: två föreställningar Söndag: två föreställningar Måndag: två föreställningar, och sen är det skola igen! Rätt jobbigt, men det ska nog gå, det är så roligt när man väl är där, lite segt att ta sig dit bara :p

nehe, nu ska jag och love sätta på en film elr ngt efter en liten runda på stan, vi ät pizza på jamaica (:


puss&hej!

Inga kommentarer: