lördag 28 mars 2009

hej!

Idol är avklarat! & det gick väl inte så bra smo det kunde gått, men bra gick det! Jag kom inte vidare på grund av min ålder verkade det som... tråkigt.. Men det gjorde ingenting då!
Bara det att en tjej jag lärde känna där gick inte heller vidare först, men sen så bytte hon kläder o satte upp håret osv, sedan ställde hon sig i kön igen o sjunger sedan en annan låt för samma jury, och hon går vidare!
Först och främst blev jag jätteglad för hennes skull! Men vafan är dt för jävla sätt att döma på då? först då kommer hon inte med, sedan gör hon det!? stört... Vi var ju bland dom tio första som sjöng också.

förutom själva auditionen så hade vi skitkul i kön, amanda o jag! Vi träffade sköna tjejer! emelie,isabella och katarina(hon som gick vidare) sen träffade vi Johan1 och johan2 , assköna människor! (:(: att köa i 4 timmar var det roligaste (Y) hahah

Efter idol shoppade vi på Nordstan o sedan åkte vi hem halv fem. när jag kom hem så åkte jag och min vovve till loveliten, vi gick ner på stan o kollade ltie, sedan köpte vi mat och nu har vi just ätit maten oså är Bella och niclas här. Snart blir det film... !(:


PUSS & HEJ

Inga kommentarer: