söndag 8 mars 2009

Hej!!

Helgen har varit helt okej bra till att börja med :)

i fredags hade jag och tjejorna planerat myskväll, men det blev ett impulsryck att dra till zebra ist. rätt kul var dt ändå. Jag drog typ vid tolv tiden oså hämtade vi love på hotellet, sen sov han hos mig. Mys!
Igår blev det jaccuzzi och bastu med love, niclas o bella. jag och bella åt fruktcoctail och glass, så otroligt smarrigt ! mysig liten sleepover var det allt (: Jag gick upp för tidigt idag och skulle till musikalen och först missar jag bussen. Sen gick ajg till farmor o fick skjuts (: men jag var bara på musikalen i 2 h av privata skäl.. och när jag kom hem hade inte bella, niclas o love åkt än, så då åt vi lite glass till! :d

Idag har jag storstädat mitt rum, o snart ska jag plugga . det blir att skriva färdigt schizofreni-uppsatsen. Inget vidare roligt, men så är det. Sen kommer love hit ikväll också. det blir mysigt. jag älskar honom! :D

jaja... inget annat kul händer, bara massa prov osv i skolan o allt är tråkigt.
Jag och Lizzie ska nog ta en promenad sen också.


PUSS & HEJ

Inga kommentarer: