måndag 9 mars 2009

Denna dagen har varit bra / dålig. som all andra dagar nu för tiden.. Ialla fall så hade jag en väldigt bra dag i skolan, bara glada miner (: nationella i matte gick sådär, men jag lipar inte för det, sån är livet! o ja orkar inte bry mig alltför mycket nu heller. Svenskan gick däremot helt okej.
Vi hade också inställd matte& kemi idag, härligt! rätt skönt med lite extra ledighet någon gång.

Efter skolan gick jag hem till love och åt lite, sen brottades vi, haha riktigt kul var det! Fast mitt ben gjorde lite ont efteråt.. :P Nu kommer det jobbiga.

Jag och love somnade, och sov enda tills ja skulle till musikskolan, och när jag vaknade så var jag tillbaka i mitt lilla depressionshål typ. usch.. sen efter det fortsatte jag vara deprimerad och musikskolan gick väl sådär.. jobbigt värre.

När jag kom hemk gjorde jag klart min schizofreniuppsats och snart ska jag väl sova antar jag.
puss&hej

Inga kommentarer: