fredag 20 mars 2009

hej blogg!

Det var ett litet tagsen jag skrev nu, men det har varit rätt mycket som har pågått i mitt liv! Jag har under dessa dagar blivit ett skillsmässobarn (y) inte så farligt faktiskt, ska inte pendla, bara bo hos pappsen, jävligt gött om jag får säga det själv!

Menmen, annars har det varit prov och massa musikalövning! Jag har också varit i Norrköping på audition till skolan jag söker till :) Och trots min förkylning och allt såm gick det riktigt bra! Dom verkade rätt imponerade och det kändes faktiskt jättebra! Sköna människor på skolan med, pratade med massor! Detta var i Torsdags, igår däremot var det vanlig skoldag och fest på kvällen! Jag hade faktiskt jätteroligt tillslut! Lite lamt i början, visst... Men sen så! skitkul! (y)
Sen åkte jag in till loveliten på natten och mös, men nu är han inte hemma för han har såndära mässa med företaget, och jag ska snart göra iordning mig till musikalen. träning hela dagen idag och imon.

Ikväll ska love sova hos mig också, och jag hoppas på lite mys med Bella och Niclas:):):)

Den 28:e, nästa lördag bär det iväg till Göteborg kl 2 på natten, Idol uttagningen väntar, och jag ska dit! Kul <;<; Bara en kul grej, roligt att få en bedömning, sen äre ju en bonus om man går vidare!


PUSSHEJ:*

1 kommentar:

Anonym sa...

VI SEEEES<333