tisdag 2 mars 2010


nu gör han högvakten, min prins :) fin soldat!
I helgen var jag i Stockholm för att få träffa min pojk så mycket som möjligt. I lördags möttes vi på medborgarplatsen på södern där jag bodde (länade fasters lägenhet). Vi lagade mat och hade det allmänt mysigt! Love skulle tillbaka senaste halv två, men han struntade i det och sov över istället, smet iväg tidigt på morgonen och ingen märkte något!(a) det var bra med lite extra tid där:* På söndagen sågs vi också mer än förväntat så det var bra. igår, 2/3 var det en ganska jobbig dag för mig. Det datumet kommer nog förfölja mig hela livet. Men jag mådde ändå relativt bra med tanke på omständigheterna.. (y) Idag när jag vaknade sken solen utanför fönstret, det blir man ju glad av! Dock orkar jag verkligen inte gå till skolan.. Men vad gör man? Det är matteprov idag. wish me good luck!

imon väntar den värsta dagen i veckan, jag hatar torsdagar!
nu ska jag skynda iväg.. pusss

Inga kommentarer: