fredag 26 februari 2010

Idag kom mamma & lillasyster på besök i storstaden <; De kom redan klockan halv nio och vi startade dagen med lite pannkakor och sedan gick vi ner till centrum. Där strosade vi runt i närmare 4 timmar . Mamam gav mig lite extrapengar så jag köpte mig två nya toppar, ett par tights och så fyndade jag ett par riktigt fina vår/sommarskor på secon hand ;) härligt!
Sedan gick vi hem och jag tvättade medan mamma lagade mat! Hela eftermiddagen satt mamma och jag och drack te och mös i mitt kök och min lillasyster sov sött i min säng . De åkte hem strax innan 18.00 & strax efter, när de satt på tåget fick jag ett samtal från lillasyster då hon grät och ville vända tillbaka till mig . Det var hjärtskärande.. Menmen.. hon ringer nog sen igen när hon kommer hem :) hoppas hon är gladare då! :)

nu kom lite folk och vi ska mysa & fika..

pussss

Inga kommentarer: