tisdag 23 februari 2010

" Min hund är smart & snygg "

Isabelle och jag vaknade, gjorde frukost, fixade till oss lite och åkte in till nässjö. Vi hälsade på mamma en liten stund och sen gick vi till stan. Köpte hårfärg, åkte hem och färgade mitt hår. Skottade lite också :o haha.. kan man inte tro men det gjorde jag faktiskt (y) Issa också. Vi har varken haft TV eller internet här ute på hela dagen så tillslut ringde jag Farmor och så kom Tommy hit och fixade det (: så nu har vi både och igen <;

Pappa åkte till Thailand idag :'( Jag kunde inte svara när han ringde och sedan när jag ringde tillbaka var telefonen avstängd. Hoppas flygresan går bra, är så himla nervös över det <3>

Imon ska jag tillbaka till Norrköping, när Issa åker hem finns inget kvar för mig här, pappa är ju inte hemma och det känns ju inte allt för roligt att sitta hemma ensam i huset. :/ Så då kommer jag få sitta ensam i lägenheten istället(y) Alla har ju åkt hem över lovet. På torsdag ska jag i alla fall på jobbintervju :) skitnervös! Känns inte ens som ett kul jobb liksom.. telefonförsäljare.. fan.. Menmen. vi får se vad det är!

snart ska vi nog göra mat och sen se film.. :)

pusss

Inga kommentarer: