måndag 22 februari 2010

"Det enda vi har mellan oss och vår framtid är tid" /Love

Idag är det måndag, första dagen på sportlovet & jag har åkt hem till de småländska skogarna.
Helgen var mysig, framför allt gårdagen. Loves tåg skulle gå 18.53 och det gick 23.00 typ. Kändes skönt att spendera några extra timmar med honom nu när han är borta i tre veckor. Dock ska vi ses lite ändå! Jag ska upp till Stockholm på lördag och träffa honom :)

Nu är det mindre än 4 månader kvar och jag & Love kommer gå hela ur detta. Man lär sig mycket om sig själv under ett sådant här år. Nu är det bara slutspurten kvar!

Idag kommer också Isabelle från Karlskrona hit och gör mig sällskap då pappa överger mig och åker till Thailand och ingen annan i Nässjö har sportlov (y)
Ska bli hur mysigt som helst! Hennes tåg ska komma in 14.06 men det finns ingen chans att hon kommer iväg den rätta tiden .<; (tror jag inte i alla fall)

På onsdag åker jag tillbaka till storstaden Norrköping. Hoppas på att få med mig Yvonne så jag slipper åka ensam.


pussss

Inga kommentarer: