torsdag 25 februari 2010



Ah jag vet. Min pojk är sjukt fin :$ Speciellt med allt smink i ansiktet (y)

Idag var jag på anställningsintervju i Linköping. Blev guidad av Nina & Stefan till Platensgatan där intervjun skulle ta plats:)

Intervjun gick bra, toppen faktiskt.. Men jag ska nog säga nej till jobbet, är nästan 100% säker. Jobbet skulle ta för mycket plats i mitt liv och med lönen jag skulle få känns det inte värt det tyvärr. Jag får hitta ett annat sätt att klara av min och Loves hyra i sommar. I alla fall.. När jag kom hem stekte jag pannkakor och tittade på sex & the city. Sen pluggade jag naturkunskap och sen gick jag och Yvonne ner till Mcdonalds, satt där jättelänge kändes det som och bara skrattade åt ingentiing , pratade och hade det allmänt trevligt.

Nu ser jag på en film "Cake" heter den, går på trean . Imon kommer mamma & lillasyster, då blir det lite shopping och så :)
På lördag får jag träffa min älskling. härligt! <3>
Nu är det också paus så ska springa och hämta en avokado som jag ska äta (y)

pussss...

Inga kommentarer: