onsdag 24 februari 2010

" Titta ut mot Horisonten, det är dit du vill komma "

Ja.. Man får väl försöka peppa sig själv när allt känns lite neråt. Igår hade jag en sjukt dålig dag. Skulle pluggat men öppnade inte en enda bok på hela dagen så jag känner mig en aning stressad nu. Måste sätta mig med det i eftermiddag/kväll alltså.

Klockan är snart nio och jag ska på anställningsintervju klockan 13.00 och det känns ganska bra tror jag. Lite nervös är jag ju förstås men igår hade jag nästan känslan av att jag verkligen inte ville gå, så illa är det inte riktigt idag.

På lördag, I övermorgon åker jag upp till Stockholm för att träffa Love några timmar på lördag och söndag. Det ska bli bra (a) hoppas bara vi får ses... Man vet ju aldrig med försvarsmakten.. Dom lovar en sak en dag och sedan ställer dom in vad de lovat en annan.(y)

Jaja.. Imon kommer i alla fall Mamma & lillasyster hit, det ska bli jätteroligt faktiskt :) Lite sällskap och sysselsättning. skönt! Ska bara få pluggandet överstökat också så känns det nog ännu bättre..

Nu ska jag hoppa in i duschen <; see you!

Inga kommentarer: