torsdag 14 januari 2010

heeej :)

Sitter i skolan. Har ljudteknik och har just haft ämnessämtal :) det gick bra... MVG :D ännu ett (a) haha jag blev så otroligt chockad! Trodde aldrig jag låg på MVG, verkligen inte. Men där ser man. nu har jag jävligt mycket inspiration att köra på och verkligen hålla det till sommaren. Nu de sista 5 månaderna ska jag verkligen kämpa i skolan eftersom det enligt betygen redan går bra för mig. ;)
Skulle sitta fint med MVG i de flesta ämnena som avslutas till sommaren. (a)

idag går jag bara till tio över fyra (y) inte kul... men bättre än till fem som jag gjorde i tisdags och i förrgår. Jaja, nästa vecka får vi nytt schema i alla fall så hoppas på ett bättre denna terminen.

Love saknar jag som bara den, fast det är väl inget nytt vid det här laget. Idag får jag veta om han ligger i beredskap nästa/nästnästa helg eller inte. hoppas verkligen inte..
Men om det blir så så hoppas jag på nästa helg. Tur i oturen, då är det öppet hus här så då har jag ändå någonting för mig. slipper jag sitta hemma och sörja.

jaha, nu ska jag snart ha naturkunskap , sen idrott (y) 


puss&hej

Inga kommentarer: