fredag 5 mars 2010


mysig ensam fredag.

ja, sitter här i Norrköping. helt för mig själv, bara jag & lizzie. (y) Det finns ingenting på tv så jag roar mig med let's dance! Gick ner till ljura ica innan också och hittade lite onyttigt att gotta mig med ikväll <;
Veckan har varit omtumlande! Helt och hållet upp och ner. Men nu är det i alla fall färdigt för denna veckan! I morgon åker jag till Stockholm igen också. Men först kommer Loves mor hit och gör sig hemmastadd för en natt med sig själv och Lizzie här i lägenheten medan jag träffar hennes son :)
Matine, min faster, ska ta med mig på någon modeutställning imon. På nordiska museet tror jag. "mode genom tiderna" tror jag, i Norden då :) intressant! Sen ska vi ut och äta på kvällen med henne. mysigt! blir nog en bra kväll i Stockholm skulle jag tro <;
Söndagen blir för mig och Kicki (loves mor) att åka ut till drottningholm och kolla på Love då han marcherar och sånt där. Kul!

Nu ska jag njuta av mina baconsnacks! ;)


pusssss

Inga kommentarer: