tisdag 16 mars 2010

Tisdag.
kändes skönt att vakna upp och känna att den tunga måndagen var över! Dagen har varit jävligt skön :) tittade på filmen "De ofrivilliga" & till min förvånad ser jag Ville på skärmen! Det fick mig att längta tillbaka till farmför allt Oliver och alla härliga skådespelare.. fick mig att längta lite till småland.. Det var lite min fristad.. teatern :)
Jaja.. Eftermiddagen var rätt skön. en runda på stan med yvonne,ellen,emil och Robin. Sedan fortsatte jag och Yvonne till arbetsmuseet för att titta på en utställning"spelar roll" hette den. Var ganska ruskig måste jag säga, likaså filmen vi såg i morse. Båda handlade om åskådarens sida överallt, i alla situationer. SEdan gick jag och yvonne och handlade och tillslut gick jag hem. Det blev en mysig tvkväll med mig själv och min hund som förövrigt är nyduschad och luktar så gott så att till och med Yvonne skulle gilla henne! <;

nu ska jag krypa ner under täcket och förhoppningsvis blir det onsdag fort, en dag närmare fredag (a) jag längtar efter Love och han mjuka härliga röst. Men nu är det fält i tio veckor för honom som gäller, så inget prat under veckorna , knappt någon kommunikation alls.. På fredag kommer han hit i alla fall och på Lördag blir det Stockholm, 18-årsfest på Östermalm! Ska bli väldigt trevligt :)

godnatt.. :*

Inga kommentarer: