måndag 8 mars 2010

Klockan är ganska mycket. gick och la mig för ungefär en timme sedan men fastnade i boken som jag läser för tillfället, "14 år till salu" grymt bra. Fast otroligt dyster. En bok jag rekommenderar till alla tjejer där ute!
Imon & på onsdag har vi genustema. Kul! Börjar dagen med film imon om jag inte minns fel. Och det är ju bara hur skönt som helst. Dra dit, se ngn skön film på morgonen. diskutera lite tjurigt om varför killar är bättre än flickor på det och tvärt om (y) känns som en skön dag. Jag slutar också en och en halv timma tidigare. helt otroligt härligt :) Dessutom slutar jag nästan två timmar tidigare på onsdag, om allt går som planerat (y)

Jag saknar love, som förövrigt också är uppe på benen nu och chattar med lilla mig ( jag & love har en hemlighet & han kommer fatta när han läser detta)
hehe.. spännande..

Snart ska jag nog i alla fall säga tack för mig och sova bort resten av måndagen och vakna upp en dag närmare torsdag natt då min prins kommer hit och myser :*

pussss & godnatt :*

Inga kommentarer: