onsdag 24 mars 2010


Helgen var superbra! Åkte till Stockholm för att fira Cissis födelsedag. Det var bara massa bra folk där och min egen loveliten hängde också med! Det blev en hög klass och tre rätters middag och sedan efterfest hemma hos Cissi. Vi hade otroligt roligt! Allting blev precis som det skulle vara <;

Yvonne är sjuk och hon måste komma tillbaka snart tycker jag.. Veckan har varit helt okej förutom en litenliten svacka i kärlekslivet. Men vad gör det när älsklingen kommer hit ikväll! Jag ska bjuda honom på god mat! ( så länge han köper choklad till mig eftersom jag har mensverk och abstinens efter choklad just nu) Sedan ska vi mysa ihop oss i sängen till någon film tror jag :*
Snart ska jag har språk i två timmar. ingenting jag ser fram speciellt mycket till kan jag lova. Vi har även idrott & naturkunskap idag. ----> Jag hatar torsdagar.

nu ska jag nog gå <;

pusshej

Inga kommentarer: