onsdag 7 april 2010


Längesen jag vet!

Alltså förra veckan.. onsdag. vad hände? Helt galet sjuk blev jag på bara några timmar. Låg och svettades & frös samtidigt, kände hur min puls dunkade enda ut i fingertopparna! Låg i min säng i nästan 5 timmar och önskade på en förbättring, sedan fick jag panik, packade väskan och åkte hem till nässjö. Pappa var i Litauen och mamma hade mina syskon, ingen ro där inte. Så jag åkte hem till Love och blev väl ompysslad av hans föräldrar :) Love kom hem redan dagen efter och vi hade en lång, härlig helg! Grillfest hemma hos Björn blev det & en liten visit hemma hos lill :) Så himla konstigt! Jag var så otroligt sjuk över en dag, när jag vaknade dagen därpå var jag bättre och inom loppet av ca 4 timmar var jag nästan helt återställd. Vafan hände liksom? :s Känns som min kropp sa ifrån av något. Men jag har inte känt mig speciellt stressad. Fast det kan ha funnits en viss psykisk påfrestan dock. Men i sådana fall omedvetet!
Lovet har varit underbart faktiskt! ( för en gångs skull ) Det har spenderats med Lidija, Bella och Jossan. Mys hemma hos mig och jönköping. Nu är jag däremot i norrköping med min lillasyster. Vi har varit på bio :) Emma har varit jätteduktig! Vi har fotat idag, till mitt projekt i skolan. Jag ville ha med henne på ett hörn :) Mycket roligare att arbeta med människor än med saker! Vi gör nämligen en utsällning på cd-fodral i skolan. Så vår uppgift är att designa ett sådant. Mitt kommer nog bli jättebra och min lillasyster kan nog bli skådis någon dag! <: så duktig var hon! Imon ska jag hem.. vad ska hända då? hoppas något roligt händer.. :) Snart kommer Love hem också! UNDERBART! fan vad jag saknar den mannen. Jag ska gifta mig med honom en dag :)

jaha det var nog allt för mig. .. :)

Inga kommentarer: