torsdag 22 april 2010

Torsdag! Skönt med lite extra lov vill jag säga :) Gårdagen var ganska värd. Sov länge, klippte min kusins mamma --> tjänade lite extra pengar & till sist bar det in till nässjö för att umgås med Jossan, Bella och Lill! Det var skoj! Fick även en liten för tidig födelsedagspresent av Lill, ett jättesnyggt skärp! det tackar jag för.
Jag gick och la mig lika sent igår som i tisdags, men idag vaknade jag tidigt :s så jag gjorde i alla fall klart ett av alla arbeten (y) Nu sitter jag här i soffan och glor på tv och om typ 2 timmar ska jag åka till Eksjö :) Det blir kul! Emma har jag saknat och henne ska jag träffa :) längtar faktiskt.

Nu saknar jag love lite för mycket också. Jag blir ju helt galen! Nu får han fan komma hem... <3 Imon kommer han & då blir det mysigt och lyckligt och allt sånt där (: är ju ganska bra att jag fyller år i helgen också :* hoppas på en fin present av min prins (a) något som man blir glad av i alla fall! Nehe.. nu sk jag fortsätta lata mig och sen fixa till mig lite kanske.


pussss

Inga kommentarer: